Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 9 oktober 2011

ät mig

Satt nyss och var en duktig flicka och jobbade igen det eu-grejs som jag inte gjorde i lördags under de tre timmarna vi var i skolan. Vi har fått välja varsitt land i europa och ska ta reda på fakta om fyra punkter per land, sen ska vi jämföra alla länder och analysera och blablabla, 


 jag valde storbrittannien och var alltså inne och kikade på deras matkultur, efterrätter och allt såntdär.
Och hittade min pälskling! 



sticky toffee pudding.


Åt denna bebis i south devon när jag var där för ett par år sen, på värsta skit-ekologiska restaurangen, så vi hade typ bara fått äta majs till varmrätt sen fick vi välja efterrätt , -då blev man lycklig kan jag ju säägaaa.

Den är mycketmycket godare än vad den ser ut att vara, den ser ut som en fet chokladpudding bara men den smakade typ kola... nomnomnomnomnom.

LIte lagom sugen ska jag erkänna att jag blev!

Hihi.


Imorse vaknade jag klockan halvtolv. Åt frukost och kollade på miami ink. La mig i sängen igen. Spelade lite gitarr. Sov lite. Blev arg för att jag skulle slösa bort den här dagen med att ligga ofräsch i min säng och inte orka röra mig. Så jag gjorde en lista på vad jag skulle göra.

Resa mig upp
Borsta tänderna
Ta på mig fräscha kläder
Gå ner med disk
Dammsuga på rummet
städa badrummet

jobba med eusaken
gå en promenad
äta nåt gött.
ha spaeftermiddag/kväll
kolla film
sova.

Haha. och då orkade jag faktiskt ställa mig upp och nu har jag gjort allt förutom promenerat och spaat och filmat. Bra tjej. Ganska.


Nu ska jag gå. Tror jag.

Ha det bra bebisaaaaaar

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar