Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 26 oktober 2011

ur askan ur elden

Tjenare hombre's. Godkväll så att säga.

Idag var en skön dag. Jag gjorde företagsekonomiprovet imorse, sen hade vi lunch (typ 2-3 timmar) , sen zimmzimmzimm på idrotten, naturkunskap och sen slutade vi! Finonsdag fifan.

Kom hem, åt äggmackisar och dog i soffan. Sen dog jag i min varma underbara mysiga säng en timme.
Sen blev jag duktig o pluggade och nervositerade inför matteprovet imorgon, levererade kakor och eldade i pannjäveln så vi fick ett varmt hus. osvosvosv.

Hittade min gamla rara mössa också. lite fint
LEDSEN TJEJ 

Nu har jag lagt ner det där med pluggande och nervositet inför matteprovet. Det får gå hur fan det vill. Vem vill ha många bokstäver i betyget liksom. Nej men haha..




Jag skall härnäst ta mig en välbehövd dusch och på så vis skona mitt hår från den envisa klorlukten som sitter i från dagens försök till att "kråla" på idrotten (*köra ner hela skallen under vattnet, sprattla som en hönjävel med benen, veva galet med armarna och andas var 11:e simtag så man nästan svimmade när man hade tagit sig 10 meter framåt)
Sen ska jag kolla på 8 mile. Och inte sova. Vet ni varför? 



För jag börjar 13:10 imorgon HEHEHWIWIIWIIIIIIIIIIIII
Då gör jag prov. Sen åker jag hem igen.


THIHIHII


Fet puss på det känner jag. 



Idag får ni en bild från skolfotona som ser så jävla kul ut.Hahaha

 typ "Tjaaa." 

" Tjaaa" 

vad fan gjorde jag? haha mindre än okej.

Nu går jag och kastar mig i duschen..

PUUUUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar