Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 10 oktober 2011

stod oberörda mitt i oroshärden, och kände grundvalen skälva

Hej. Jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär trött.
Jag tror jag är lite folkilsk just nu också, så jag ber om ursäkt i förväg ifall ni vill våga er på att tala med mig.


Idag har jag klippt Arons hår, blev galant och vackert.
Sen åt jag, handlade och nu ligger jag här och lyssnar på imperiet och en låt till som jag inte vet namnet på. Ledsna låtar som man blir glad av eftersom dom är så bra.

När jag orkar ställa mig upp så ska jag bädda rent sängen och sen typ.

Lägga mig där igen. Hih .

Låter som en bra-enough plan.

Pussssss






Fuck the distance

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar