Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 5 oktober 2011

Kanelbullens jävla dag

Igår alltså.

jag tyckte att en sådan sjusatans bra dag skulle firas som sig bör - med pompa och ståt.

Och bullar, ofcouresly.

Drog ihop till brutalfika efter skolan med massa trevliga människor, vi åt bullar och feta mackor och pratade.
Vissa var lite dåliga fikare och stack som avlöningar såfort dom svalt sin sista bulltugga (skylldes på bussar.. tsss)
men vi andra satt kvar och krigade i oss te och znackade!
Sammanlagt var sittningen två timmar lång och en miljon mysig.


Här får ni lite bilder på oförberedda människor :











Ja, både mackan och richard är otroligt oförberedda.

Jag hade sen en ljuuuuvlig busstur hem (tro det eller ej). 

Det är så sjukt mysigt att ligga halvsovande i en buss tom på störda barn, som åker genom fina viby, när det regnar och blåser utanför fönstrena och lyssna på en awesome spellista.

När min bästa låt i världen slumpades fram så var livet fan perfekt. Lite fränt var det också att den tog slut preciiis i samma sekund som bussen stannade. Harmoni i sjääääääääääälen youknow.

Strosade hem och åt lite och moppade sen hem till missis fröken elvira guunnnarssooooon för ett fett bullbak (för två köpta bullar räckte tydligen inte att mosa i sig på en dag hehe)
Vet inte varför vi tog så abnormt jävla mycket bilder på våran fula vällingsdeg.

Men det gjorde vi iallefall haha


"Den lossnar från kanterna!
- den fastnar inte ens på kanterna.." 


"rör smidig... jo men den här är ganska smidig. Rinner bra" 



lägger man på massa mjöl och går därifrån så löser sig hela skiten.



FIIIIIIIIIIINT :D
sen tog vi även 140 bilder på oss själva, och bullarna



















ONOMNOMNOMNOM

ska det göras så ska det fanimig göras ordentligt.
Otroligt mysig kväll - göras till en ny tradition kanske?

Idag slutade jag två men väntade i skolan i två timmar på att louuiiiisen skulle sluta :)
Låtsades plugga, lät inte dragonslayer plugga och sov. 

När hon slutat så gick vi till landals och träffade matilda på vägen så vi tre fikade och pratade tills deras dans började och sen åkte jag hem :)


Nu ska jag göra lite matte och hoppa in i duschen, när jag lyckas slita mig vill säga.......


Imorgon är det TORSDAG
alltså
NÄSTAN FREDAG

woootwooot





Puss och godnatt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar