Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 11 oktober 2011

how to spendera en eftermiddag med europaekonomer

how to sova tre pers i en liten säng and how to äta fem kolabollar var. 




haha fan vad dom hetsåt.

"om vi tar en var så märks det inte"

jag-jag ska inte ha ju 

"då kan vi äta 1.5 var!"

"då kan vi lika gärna äta två var" 

"nu har vi ätit fyra bollar sammanlangt, nu har vi redan förstört hela burken, nu kan vi lika gärna äta en till"

"nu blev jag hungrig. vi tar en till"

".......................eeeeeeen till..........." 

jag äter ju inte onyttigt nuförtiden, en månad.
DOCK så är min månad slut imorgon så då jävlar.

På bilden är de kolabollar som blev över efter emmas och ellens hungerraid. Visst är de vad man skulle kunna kalla en anständig frukost? :))


Det ska dom bli för mig iallefall.


Nu ska de två tjocka kusinerna, jag och richard ut, och powerwalka och snacka skit!
Manligt som satan.

Pusss! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar