Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 11 oktober 2011

damp.


sju minuter senare står han och hetsbankar på min dörr.. asså maaaaaaaaama. haha

2 ½ timmars promenad blev det. Mörkt. Pratigt.Skrattigt. Bra.



Richard tror att jag röker på innan vi ska träffas föresten. Vet inte varför han tror det hehe.

~~

Just nu så sitter jag och taggar livet med "krossa alla fönster" och kollar på magnus betnér.
Så jävla bra är mitt liv faktiskt.
Nu ska jag ta en macka fast klockan är halvtio och man inte böör äta så sent .
Jävlarrr va badd.

Så här såg jag ut imorse.



stor fet puss på eeeeeeer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar