Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 21 oktober 2011

you know that you're on top, when heaven is right above it

Lite så känns det just nu.
Är väldigt väldigt glad, men något som skulle göra mig right above it är att vara 18. Just ikväll. jag skulle kunna skjuta upp min 18:års-dag en hel jävla vecka om jag bara fick tjuvstarta idag.

Anledning? Well, det vet ni nog redan.


WOARGH. TILL FRIMIS. VARFÖR. 

varför i hela fabians jävla helvete kommer kapten till ÖREBRO när jag är SJUTTON ÅR
kunde han inte tänkt på det eller? Vänta ett år ellerså?
Blir verkligen deppig när jag tänker på det. Men aja, det är väl bara att svälja i guess.Han kommer väl igen.

Ska iallefall åka på

den rackarn iallefall. Fatta vilken brutalt ösig kväll. 
Movits inleder och sen kommer kapten.Woah.

Så otroligt fet är han live, jag får nästan ont i magen. 
~


Idag har jag köttat igenom ett prov och en redovisning på italienska. Sjukt skönt att ha det gjort. Efter skolan gick louise, ellen och jag och simmade men dränktes nästan av dumma småbarn. Det var seriöst fullt i vattnet. Blev förbannad. Men jag simmade 50 minuter iallefall. Gött.

Sen duschade jag och grejade, träffade lite folk i kafeterian och gick sen och fikade! Anton, walle, emil, fanny   och jag mötte upp med amanda, elvira och bellus på pewes och spenderade sen ett par,tre mycket mysiga timmar där!
Samtalsämnen avlöste varandra som spelare på en futsalmatch och ofta överlappade dom varandra också, precis som det ska vara! 

Glad i hågen bussade jag hemåt till massa glad musik och nu ligger jag uppkrupen i min säng och myser. Är lite emo för att min syster åkte och köpte fel choklad till mig.

sån  istället för 

så jag är fan lite emo nu. Är löst o-sugen på den första. Blä.

Ikväll blir det att vara hemma och kolla på idol. Igen.
Alltså jag låter verkligen som värsta lonelygirl som sitter hemma varje fredagkväll, men det är mina föräldrar som har fått dille på att vi ska fredagsmysaaa genom att äta middag tillsammans, eftersom vi aldrig är hemma knappt på kvällarna längre. Så ah. Jag får leva med den. Oftast är det skönt men just idag är jag löst taggad på att göra nåt AZKUL. Men det får vi spara till nästa helg hihi

Sova tidigt måste jag göra också, eftersom jag ska upp typ vid fem imorgon och tuffa iväg och jobba. Men  det är ändå win :) 

Ni får ha en braaaaaaaaaaa fredagskväll. Rocka den åt mig alla som ska på kapten. Hoppa åt mig. Skrik lite.

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar