Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 7 oktober 2011

if you're leaving

Dagens.





And if you're leaving well come
Give me reason why I let you down
Before you turn around now, now
Before you turn around 





Hejhejhej.
Idag hade vi bara 1½ lektioner,det var otroligt skönt.

Ellen och jag hade marknadspass mellan 10-12 så vi stod där och köttade kakor till senila & döva pensionärer.



 och lärare.
Det var bara dom som ville köpa av oss.


Efter att ha stått och fejkat leenden i spöregnet i två timmar så gick vi och åt varsin potatisbulle och gick sen och bastade i alléhallen! Hehe. Djupfrysta lemmar ligger bra i varma bastuar. /gammalt lisauttryck.

Sen gick vi och simmade 40 minuter -duktiga tjejerna värre fifan.
Asskönt var det faktiskt :)

Kom hem vid halvtre
och tänkte då lägga mig i sängen och kolla film och bara chilla, men jag hann bara krypa ner i sängen innan jag totalslocknade och sov till  fem typ. MEHE / PIGGA TJEJEN.



Ikväll har jag bara varit hemma och keekat massa god mat med ze family och kollat på idol.
Idag måste jag säga att dom var förjävla dåliga överlag. 







ni tre kan ju bara åka hem nu. tack.

Moa var inte så bra heller.
Molly sopade jumed set fire to the rain , och olle är ju alltid olle liksom. Men annars tyckte jag det var lite halvdåligt. 
Bard var het iaf mohogoohhooh




Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen rocka vidare denna fredag med att.. sova kanske? 
Hehe. Ska ju upp o ottan och gå på öppet hus av någon outgrundlig anledning.


PUUUHHSS



vi pimpade våran tavla lite.


glada marknadsflickor


visst ser det inbjudande ut?!?!?

tydligen inte


trattisar. 

hejdå
.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar