Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 1 oktober 2011

Back in biz, så att säga

Det känns helmysko att ha en helt ny blogg måste jag få inleda med, men nu får det vara så.
 Fuck di system jag tänker inte betala.

Har suttit en timme och gjort om hit och dit, är inte riktigt nöjd än, men nu snurrar det i huvudet på mig så jag orkar inte mer, får se ut såhär ett tag  :)


Idag har jag kollat på fotboll ,kvalmatch till trean. vretstorp spelade mot ett örebro, hemma.
dom förlorade tyvär med 3-1. så sjukt onödigt. Jag tyckte det var en jämn match och dom andra fick in tre jättejobbiga mål.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, halvtimme eller så för sen brummar jag bort till amanda och spenderar kvällen och natten där tillsammans med fina fanny,bella och josefin och massa dipp och chokladfundue!

Ska bli mycket fint.


The Kooks – Eskimo Kiss
Promoe – Kråksången
Radiohead – Creep


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar