Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 6 oktober 2011

torsdagsmys och smartieskaka-bak


köpte en mysig skvallertidning och nån kanel-äpple-varmakoppen-grej på vägen hem.
Tände lite ljus och satt och mös där i mina mjukisbyxor ett tag. fint.


Sen började jag baka söta, runda kakor som 3/4 av min familj tyckte såg ut som bajskorvar.



Men då pimpade jag dom lite, tväääääääärnajs


kladd hihi


obligatoriskt hej-jag-har-ettt-förkläde-på-mig-fasen-va-coolt-foto.









OMNOMNOM.
82 jävla kakor blev det, 11 påsar med 7 kakor i varje i, plus några över.


.

jag har alltså slösat bort min enda lediga eftermiddag 
på hur länge som helst att baka enmiljon kakor till våran rockiga lottförsäljning imorgon på marken....... 
väert så att säga

Nu ska jag skaffa ett liiiiiiv och kolla på how i met your mother! 


Puss puss puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar