Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 23 oktober 2011

what a foool i'd be to start complaining

Hej mina vänner. Klockan är två och det är söndag. Jag åt nyss frukost och sitter här med en efterbliven chipspåse och en halväten chokladkaka bredvid mig.
 Gårdagens smink sitter stabilt i hela ansiktet och mitt hår är där det bör vara idag - en tofs. Jag har fräschet written all over mig. Kind of.

Jag är iallefall lycklig över att jag sov typ elva timmar inatt, det var underbart. 

Kvällen igår
var trevlig, även fast jag var så trött så jag bara låg och halvsov och/eller slog på olle i en enorm soffa hela kvällen typ.
 En gång somnade jag fo real, snarkar tydligen hehe.. 
Vi beställde pizza och iwar åt en med skinka, bacon, ,kyckling,,fläskfile, oxfile, köttfärs, mexikanskköttfärs, pommes och bearnaisessås. Tyckte det var nämnvärt faktiskt.
Själv åt jag nån mysko salami/vesuviohistoria och fick ont i magen. Bigup för kumlapizza. Fastnää :) 


Kom hem och stupade rakt i sängen. Godt.

Idag ska jag väl ta en femma och köpa mig ett liv ellernåååå.

Ut och gå ska jag iallefall, det är sjukt fint väder.

Så, nu vet ni att jag LEEFVEEEEEEEER. arabbra


Governor Andy – Från Ovan Sända
Howie Day – 40 Hours
Mumford & Sons – Little Lion Man


bild från en fräschare gårdag

lite lagom avklippt också.


PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar