Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 25 oktober 2011

sugar we're going down

Helllo mi babies. 
Idag slutade jag 12:20. Var hemma 16:00. Sånt är livet. Bussar går när man till dom för långsamt.
Men då hinner man tala med trevliga vänner och jobba lite matte. Så allt skit har väl en positiv sida.

I eftermiddags åkte jag hem till sjuka aron och vi kollade på lost, åt muffins och drack oboy samtidigt som han fick hjälpa mig med matteN. Det var bra. Nu fattar jag faktiskt lite mer. WAllabrabrabrabr.

bild som emma schmögtog, och några hemifrån äron


glad  tjej fast att bussen åkte ifrån henne

hemmagjord oboy som är mycket godare än vad den ser ut att vara på bilden




Plugggis


Just nu sitter jag och kollar på how i met your mother och är jävligt nöjd med livet. Iallefall över faktumet att efter matteprovet på torsdag har jag ingenting att tänka på på över en vecka
Inget att ta tag i, inget som måste göras och ååååååh.

Det enda som ska göras är att fetmysas.
Fäsen va fient.


haha uggla på twitter nyss btw :

hehe.

Nu ska jag fortsätta med happythankyoumoreplease (jag kollar jävligt lite per kväll HEHE
SEN ZOVAA

GODERNATTEEEEEER




lite kvällsrebelism. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar