Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 30 oktober 2011

säger som ida, intar fosterställning

Galet bra kvällar,har det varit. men två all-in kvällar tär alltså, det gör det. Om jag ska kunna hålla ögonen öppna ikväll så måste jag vila galet nu  några timmar så det är det jag ska göra. SJukt lyckad kväll hos sara igår, allt folk var helt awesome ohc det var bara så jävla lyckat BRA STYRT SARA!!!!! men just nu är jag som sagt helt seriöst körd i skallen, ska zovazova

regnet utanför är perfekt, nu ska jag ta på den tystaste och lugnaste av chillarlistor och sen bara mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ligga och sova

för att pigga upp det här röv-dåliga blogginlägget så lägger jag upp bilderna jag har på mobilen från de senaste dagarna. Dom är väldigt feina


natutubuss


gårdagens nattamat


dagens frukost

 jävligt fin morot och en elin

awesome kinderäggsleksaker <3 3 


på sidan osvosv, orkar inte vända.
Hahahah detta är fan det bästa blogginlägg jag gjort. 

Med det stämplar jag ner mig i sängen

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar