Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 3 oktober 2011

frid i musiklisas själ







Den har inte mått bra nu ett tag.

På mitt spotify är det bara 36 minuter kvar på, gitarren har legat ostämd aslänge och jag har tröttnat på nästan all musik på min ipod men inte hunnnit fixa någon ny.

Men nuuusåååå.
har jag lagt in massa skivor på datorn, satt några skivor på nedladdning och tankar justnu hem massa från youtube.
Jag ska slänga in allt i en awesome höstlista och sen uppdatera min chillarlista lite.

Hittade också nyss en feeeeeeeet pappersbunt med nya låtar och ackord på inne på toves rum, (regina spektor, eagle eyed cherry, bruce springsteen osv) och pappi stämde gitarren :)

Imorgon slutar jag tidigt så då ska den och jag ta en liten eftermiddag tillsammans. saknar det där.


Nu ska jag slänga mig ut i mörkret och dela ut kakor.. om jag orkar...


Poooosss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar