Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 8 oktober 2011

SÄNGEN, kände jag rent spontant

När jag äntligen kom in på mitt rum efter en ca 45 minuters fucking moppefärd i minusgrader ( inte många men ändock).
Sagt och gjort och köttat, här ligger jag nu med mina bästa sovarstrumpor och en temugg i höggsta hugg.
Nyss stod jag och åt kall köttfärspaj i köket, fullmunderad med jacka och termosar efter moppeturen som jag inte hade orkat tagit av mig. Måste sett ut som ett retard där i mörkret.

Och kall köttfärspaj var ungifär 100 gånger godare än vad det låter.

Idag har jag hunnit med mycket. Öppethus i skolan 10-13, skulle jobbat men gled mest runt och lyssnade på mina duktiga musikvänner. Trevligt.

Efter hemkomst från det och en snabb lunch åkte vi till Laxå för att fira min kusin Frida som fyllde år! Massa fika, bebisar och släkt, finfint.

Ikvällkvällen har spenderats i Kumla, på dess slummiga gator och i chrizzes soffor, tillsammans med trevliga peeps i form av chrizzemannen själv,jonnna,hussmo och kusiiin.
De fantastiska filmerna madagascar 2 och taken sågs, det dansades, det promenerades. Det var skitkul hahaha :))

Richard skjutsade hem mig och efter att ha frusit ihjäl lite så ligger jag alltså här .
Knappar på ipoden, lyssnar på stairway to heaven och slurprar te.

Och nu sover jaaaaaag.
Pusspuss





dude,you simply make me smile.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar