Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 2 oktober 2011

Igår och dagen efter det

Hallådär. Välkommen till min blogg, igen.
Som ni ser så är det exakt samma skit här som på den förra. Allt jag skriver är from the top of my head.
Just the way i like it.

Så jag tänkte liksom, sluta tjata om detta bloggbyte och bara fortsätta som ingenting har hänt

SO

jag hade en fantastiskt bra gårkväll måste jag få säga till att börja med. 

Jag moppade till amanda runt 18.30 med gräddfil, morötter och dippåsar i fickan och hittade två flummiga, chipsätande flickor i hennes kök. Efter att bella och josefin anslutit sig ansåg vi oss vara fulltaliga och satte igång med att vara awesome.
Inledde med chokladfundue (som jag föresten bestämde att det räknas som efterrätt och inte godis, därför är det helt okej att äta) och killsnack.
Fortsatte med galna kinect-rundor. Blod, svett och tårar kan jag bara säga! 

snor bild från josefins blogg för att skapa en liten vision av hur det såg ut :


HAHA
det var kul tills en av dem (host, fanny, host) trillade




då blev det ännu roligare
'Hihi.

Kvällen fortsatte i sin awesome anda (iofs blev den lite mindre awesome när josse försvann eftersom hon var tvungen att åka hem). Vi trampade ihjäl sniglar, åt så vi nästan spydde, dippade morötter, blev våldgästade av tre kumlingar, promenerade lite med dom, hängde på ett hula-hula tak,fanny åkte hem och när vi skulle hem blev vi kidnappade och tvångs-hängde på mc donalds lite.

 åkte sen hem och stupade på ljuvligaste möjliga sätt - i den bästa av utmattade och totalt avslappnade tystnader, i en enorm och mjuksomfan säng till tonerna av sovarmusik när den är som bäst. 



Vaknade upp i samma harmoni och gick ner och lagade frukost på sängen till oss själva!
Kokta ägg, smörgåsar frukt och te som inttogs i tidigare nämnda säng till fin musik. Fantastisk start på dagen!

Moppade sen hem med en trög syster där bak.
Svischa förbi gularöda träd till  Redrama – The Getaway är helt okej alltså.

Jag spenderade dagen med att plugga till kartprovet imorgon (tydligen har jag missat att lära mig 1 ½ karta - väärt) och tog sen en tvåtimmars lång promenix med kusin i duggregnet.

När jag kom hem åt jag med familjen och premiärkollade sen på nyaste pirates of the caribbean, on stranger tides. Vi såg precis klart på den och jääääääääklar va bra den var! Helt seriöst, jag tycker lätt att det är den bästa av dom som har gjorts. Riktigt bra var den! Big up.

haha


Nu ska jag ta mina raggsockor och krypa ner i sängen.

Roffe Ruff,något otippat men ändock, blessar min kväll.














Så jäklarns bra.

Tipsar även mycket hett om Jason Mraz-skivan som jag purchasade i Oxford- Riktigt skön chillarmusik!
Jason Mraz – We Sing. We Dance. We Steal Things. (ganska klockrent albumnamn också fifan)


nu har jag bloggat av mig lite.
Jag tackar alla inblandade som har gjort min helg superbra.



söt bild från igår kan ni få haha


PUsss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar