Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 14 oktober 2011

efter mitt förra blogginlägg

så fick jag värsta -seriöst- krigsdampet! 

Det var helt brutalt,
energi i en stor fet klump bara KASTADES på mig och jag flög upp ur soffan och drog på massa taggarmusik - Maskinen – Krossa alla fönster - Original VersionDen svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänderHåkan Hellström – RamlarHåkan Hellström – Kom Igen Lena!Timbuktu – Känn pepp (OBFK)-





HAPPI RETARD FO REAL

...............det slutade med att jag hade dansat mig igenom en städning på rummet och en stekning av pannkakor.
2/3 blev svarta och luktade mystiskt. Den tredje blev tjock som en jävla tumme men om man åt den direkt när den var varm så blev den god.

Så jag satt där som ett fån och käkade mina pannkakor rakt ut stekpannan till strax innan 3, då slängde jag ner alla krämer, scrubar, inpackningar, parfymgrejer och ansiktmasker som jag hittade i en väska och promenerade (sprang) till bussen.

Spenderade sen min eftermiddagskvällning med carro på allehallen. Vi simmade typ en timme, 50 minuter iaf och simmade ut lite i utomhuspoolen. ASFINT. solen var påväg ner och så rök det från vattnet. Mys.

Sen när vi gick upp så bastade vi och använde allt detdär jag hade slängt ner i min väska. Asmysigt och man kände sig ju som en nyponrooooooooooos efterråt.

Vi mötte amanda utanför och gick till ica och shoppade godsaker. Choklad, godis, chips och vindruvor och gick sen hem till amanda och myste ner oss i hennes säng och kollade på idol och åååååååååååt.

Det var asnajs tills jag var tvungen att knata till 9-bussen (genom en mörk våldtäkts-ekopark ska tilläggas) för att åka hem.

Nu sitter jag här och.

Sittter.

Det har vart en skitvääärd dag, tack för den.
Nu ska jag sova hihi. Puss


seggsy såhär på kvällen. visst är det så det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar