Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 10 oktober 2011

3 lurigheter på kvällskvisten

1

Varför knuffat? 
Nej
nejnejnejnej.
PUFFA var det enda fucking ord som var lite gulligt i den cyniska världen, also known as facebook.

Nu knuffas vi tydligen. mycket mer hårdhänt och inte alls lika mysigt.




2


Min syster som så högt som möjligt vill fastslå att vi faktiskt är väldigt olika 
slänger upp denna header. hahah. 

När jag påpekade det faktum att hennes header i princip var jag så gick hon och la sig på sängen ett tag, sen skrek hon på mig lite . "FAN VAD JAG HATAR DENDÄR JÄVLA LILLASYSTERBLIR SOM STORASYSTERGREJEN,AAAAHRHJTHJT"

Lite kul tyckte jag ändå.


3

Kvällens tredje luring är vad möjligtvis det är som carro och jag pratar om..


hehehe. Den dagen den sorgen. 

Det var allt för mig ikväll! 




Peace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar