Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 27 oktober 2011

HEJ BLOGGEN

HEJDÅ BLOGGEN!

Nej men typ så snabbt ska jag blogga nu för jag måste egentligen söööööva många timmar för att vara så jävla pigg imorgon som möjligt.

Idag har det varit en sjuhelvetes skön dag, jag sov till 9 och chillade runt i mitt hus till halvtolv då jag åkte buss till laxå och sen tåg till hallsberg. Panpizza åts och vi lullade sen oss bort till miniaulan och gjorde ett äckligt prov!

Det värsta är att alla säger att det var så jävla lätt och jag fattade seriöst ingenting. /Cry.

Men nu är det iallefall gjort.Efter att provet var klart så bussade jag och elin hem till Åkessons/Östergrens och spenderade våran eftermiddag där. Först åt vi asgoooooda minimorötter och typ 40 kinderägg var, sen ROCKADE VI UTKLÄDNINGSKLÄDER i typ 5 timmar! En promenad till fågeltornet hanns med också.
Så jävla rolig eftermiddag, jag var retardtrött exakt hela tiden så jag skrattade så jag dog cirka 100 gånger. Det var kul. HÄHÄ

Har ett ton med bilder på kameran men jag orkar/hinner inte lägga in&upp dom just nu.

Imorgon blir det nog törrt på bloggfronten för det är bizy life hela dagen, men ni överlever nog, tror jag faktiskt.

Nu blir det sovasovasängsängsäng. FAN VA FINT!!!
Tack sär-elin för en grym eftermiddag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar