Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 19 oktober 2011

HA HA HA

Åh. Sitter på den gamla stationära datorn som jag använde innan jag köpte min bärbara, och kollar igenom massa gamla bilder! Från tiden som 14,15,16 typ. Hahah fasen vad kul.

Måste slänga upp några. Just for the sake of it.



¨

påväg till avslutning i nian


gustav hade en period då han älskade att vara kraftigt sminkad. vet ej varför. haha

ääändreas och jag mös till det 


kevin mann! 


fina tjeeeeeeejer

<3 


hehe. ladan-kväll

nice. såattsäga

söta louise!


TAGGADE INFÖR VOLLEYBOOOLL




tre jävligt snygga pojkar! emil,eggi o fillepille


min älsklingslinnéa och jag! 


damn booiii

anna och tomas! för söta.

Arååån

Yeah. London babes

Em. Bilden talar för sig själv



skaterboys heh



och lite fjortisbilder! bjuder fan på dom. fast jag skäms lite. 







Ujujuj. Lilla tjejen.

Hittade en miljard bilder, men internet strejkar.
Kul att ha iallefall! 


NU måste jag plugga haha. Har skjutit upp det  X antal timmar nu.

PUsssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar