Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 4 oktober 2011

blev inte mycket till bloggande igår, nej

KOm hem ganska sent från elvira och var tvungen att kasta mig raka vägen i sängen.

Även idag kommer det bli ganska torrt då jag slutar sent och ska träffa saknade fislouise efter skolan!


Men ja, jag lever och frodas och allt såntdär. 


Åt fyra stycken bulllar igår, det var lite underbart.

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din. Det var min morgon det. Och kantarellmacka.

Håkan och kantarellmacka. En jävligt strong kombination faktiskt.

Aja nu ska jag draaaaaaaaaaa, vi hörs ikväll antar jag.

Söt som en jävla jävel är jag idag


fast...

att hoppa runt och sjunga : 


Jag tänkte sjunga nåt för dig igen,
men när jag blir för full för att sjunga
kan vi promenera hem i GBG-regn
Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen
och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din


check

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar